DSC_0860

25 tammikuuta, 2015

nike roshe run

Tähän alkuun anteeksi tästä hiljaisuudesta täällä blogin puolella, mulla ei vaan ole ollut kovinkaan paljoa aikaa viime päivinä.. Tulevan viikon aikana yritän saada kirjoiteltua tänne kuulumispostausta niin tulee kerrottua vähän syytäkin tähän hiljaisuuteen ja muutenkin siitä että mitä mulle kuuluu ja mitä oon tän tammikuun aikana tehnyt.. :-)

DSC_0476
Perjantaina kotiutin itselleni nämä uudet ihanat kengät, ja oon aivan rakastunut näihin! Oon jo jonkin aikaa katsonut tätä kyseistä mallia, aluksi ajattelin yksiväristä mustaa tai harmaata, joita mistään ei vaan löytynyt enään oikean kokoisina, mutta sitten törmäsinkin Stadiumin nettisivuilla näihin, ja en voisi olla tyytyväisempi!

DSC_0478Tykkään etenkin tosta printistä, ja että nää on sen väriset että pystyy yhdistämään kaikenlaisten ja -väristen vaateiden kanssa, mutta että näissä on kuitenkin jotain piristystä ettei ole vain pelkkä yksivärinen musta. Yritän malttaa vaan vielä mieleni ja odottaa hetkisen ennen kuin alan käyttämään näitä, sillä kuljen kävellen kouluun ja tiet on lumessa niin nää ei mikään lämpöisin vaihtoehto ole.. Mitäs te tykkäätte näistä kengistä? :-)

FotorCreated

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti